Надіслати
Компанія впевнена в якості електромобілів та автозапчастин до них, що постачаються, тому надає на них гарантію.
Гарантія на новий товар - 14 днів*.
Гарантія на встановлення та перевірку працездатності на вживаний товар - 7 днів**.
Також надається ряд послуг, завдяки яким клієнти отримують свої товари в ідеальному стані. А саме:
- обов'язкова перевірка та тестування (дефектування) електромобіля в цілому, і кожної автозапчастини окремо, на працездатність, фахівцями в цій галузі (інженер-електронник, арматурник, фахівець з ЛФП)***;
- за необхідності, надання фотографій, на яких ви зможете розглянути кожну деталь більш детально;
- здійснюється чистка та пакування товару перед продажем.
Повернення товару має бути здійснено тим же способом, як і отримання****.
Повернення коштів здійснюється тим же способом, яким здійснювалася оплата, в сумі та валюті оплати*****.
Послуги з використання (встановлення, підключення) товару (запчастини, вузла або агрегату), придбаного у компанії, з метою виявлення несправностей (діагностики тощо) на авто клієнта (покупця або третіх осіб) – платні. Вартість послуги - 25% від ціни товару, термін протягом якого такий товар може бути повернутий - 5 днів.
*Новий товар може бути повернений (або замінений на такий самий) в початковому стані, без ознак встановлення, фізичного зносу та (або) пошкоджень.
** Товар, що було вживано, може бути повернений та замінений на такий самий, виключно: - у вищезазначений гарантійний термін (наполегливе прохання, розраховуйте дати отримання товару з урахуванням дороги в обидва боки, оскільки календарні дні обчислюються автоматично програмою бухгалтерського обліку і не залежать від волі менеджера з продажу) - і у випадку виявлення покупцем неробочого стану запчастини, браку або якихось прихованих дефектів. Гарантія не надається на: 1) ЛФП кузовних елементів, оскільки на товарі допускається наявність слідів транспортування (потертості, дрібні неглибокі подряпини; невеликі транспортувальні точки); 2) скло, диски, електрообладнання. Претензії щодо повернення вживаного товару (і фактично сплачених коштів) не приймаються у випадку, якщо:
клієнт надав некоректні дані для пошуку товару;
клієнт відмовився від товару після здійснення передоплати за даний товар.
*** У випадку виявлення пошкодження при отриманні товару на Новій Пошті (далі НП), необхідно відразу зателефонувати нашому менеджеру і повідомити про це. Звертаємо Вашу увагу, що претензії щодо невідповідності обговореного з нами стану товару необхідно відразу оформляти на місці та пред'являти безпосередньо до НП, оскільки ми заздалегідь не пакуємо товар. Кожен товар оглядається та фотографується в присутності представника НП, безпосередньо перед відправкою в приміщенні НП, і вже потім пакується представником НП. Таким чином НП є Вашим представником, який прийняв у нас товар у належному стані, і як компанія-перевізник, бере на себе всю подальшу відповідальність за пошкодження та компенсації при подальшій передачі товару Вам.
**** Накладні витрати з доставки, встановлення/зняття агрегатів та інші витрати, пов'язані з поверненням, як товару, так і коштів, несе покупець. Як новий, так і вживаний товар, протягом трьох днів після повернення, проходить повторну процедуру дефектування на предмет повернення в початковому стані. Процедура дефектування та умови прийняття повернення товару: - наявність на товарі (запчастині, агрегаті, деталі) наших міток (маркувань/пломб); - порівняння фото, зроблених перед відправкою клієнту з фактичним станом товару, що повертається, на предмет відсутності нових (додаткових) зовнішніх пошкоджень та дефектів; - початковий стан агрегату на цілісність, комплектність, відсутність ознак встановлення (не розбирався, не кручені болти, різьби тощо); - обов'язкова наявність від покупця відео та фото доказів виявлених дефектів товару (зніміть якісне відео, на якому буде видно наш товар з мітками та наявність помилки при встановленні/діагностиці).
***** Повернення коштів здійснюється протягом трьох робочих днів, з моменту проходження повторної процедури дефектування товару, що повертається.
Нажимая кнопку "ОТПРАВИТЬ", Вы соглашаетесь с Обробка персональних даних